Vi hjælper andre med at gøre det godt på jobbet!

Har du nogensinde følt dig misforstået? Så kan vi hjælpe. Everything DiSC® er et enkelt værktøj, som kan hjælpe dig med bedre at forstå dig selv OG andre.

Everything DiSC® er en løsning, som bygger på organisatorisk styrke.

Everything DiSC er nem at bruge og hjælper mennesker med at udvikle mere effektive relationer til hinanden. Mere end 45 millioner mennesker i over 70 lande har anvendt vores DiSC®-værktøjer.

Hvem bruger Everything DiSC?

Everything DiSC bruges af tusindvis af virksomheder i alle størrelser, herunder flere store statslige organer og Fortune 500-virksomheder. Klik her for at se, hvordan Honda i USA bruger Everything DiSC til at fremme kundeloyalitet.

Vil du have mere at vide? Kontakt os.

  • Hvad er DiSC?

    DiSC er en meget enkel model, som er nem at huske med sine fire grundlæggende stile: D, i, S og C.

    Alle er en blanding af alle fire DiSC-stile, og én, to eller helt op til tre af dem er typisk mere fremtrædende end de andre. I modsætning til almindelige personlighedstest findes der ikke nogen perfekt DiSC-stil. Alle mennesker har deres egen særlige adfærdsprofil og dermed deres egen særlige stil og prioriteter. Vi anser disse forskelle for at være ekstremt værdifulde. Når du kender forskellene og forstår at udnytte værdien, er resultatet bedre kommunikation på arbejdspladsen OG sundere organisationer.  

    Det lyder enkelt, ikke? Det er det også. Men det er ikke overforenklet. Her er forklaringen:

    Vi har mere end 40 års erfaring med DiSC-forskning og -analyse. DiSC har udviklet sig i takt med teknologien. Vores DiSC-onlineprofiler anvender den mest avancerede profilmetode (adaptiv spørgeramme) og avancerede algoritmer til hurtigt at analysere en persons svar og give en DiSC-feedback, der er så personlig som muligt. Og besvarelsen tager kun cirka 15 minutter.


    Alle vores Everything DiSC-personlighedsprofiler er tilpassede og præsenterer feedback for dig som leder, chef, individuel bidragsyder eller salgsmedarbejder.

    Everything DiSC-løsninger bruges ofte som selvstændige værktøjer, men kan også bruges sammen med andre velkendte personlighedstest, f.eks. Myers Briggs (MBTI) og Caliper.

  • Om os

    Vores baggrund

    Dr.  William Moulton Marston beskrev første gang DISC-modellen i sin bog "Emotions of Normal People" fra 1928. Vi har forsket i DiSC® og videreudviklet modellen i mere end 40 år. Vores første DiSC-profil var den klassiske DiSC-papirprofil. Du kan altid genkende DiSC på det karakteristiske lille "i".  

    Innovative løsninger, som skaber resultater

    Vi har udviklet en komplet serie af Everything DiSC-produkter gennem løbende forskning i vores værktøj, vores markeder og vores brugere og med tanke på vores kunders behov. Vi har gjort det mere nøjagtigt og brugervenligt og hurtigere at lære.

    En virksomheds styrke bestemmes i dag mere end nogensinde før af dens medarbejdere. Vores løsninger er designet med dette formål for øje. Everything DiSC-produktserien henvender sig til alle i organisationen, så du kan opnå større engagement, skabe en stærkere kultur på arbejdspladsen og forbedre resultatet på bundlinjen.Læs nogle af vores succeshistorier.

    En del af Wiley-koncernen

    I 2012 blev vi opkøbt af  Wiley. Før det hed vi Inscape Publishing.

    Wiley-koncernens overtagelse har gjort det muligt for os at øge vores fokus på at udvikle innovative løsninger. Vi er fortsat en førende leverandør af læringsprofiler og faciliteringssystemer. Vores DiSC-materialer integreres nemt i lærings- og udviklingsprogrammer og hjælper virksomheder med at håndtere forskellige udfordringer, herunder:

    • Forbedre kommunikationen på arbejdspladsen
    • Forbedre teameffektivitet
    • Styrke og udvikle ledere
    • Løse konflikter
    • Udvikle salgsteams kompetencer
    • Hjælpe med at håndtere forandring
    • Forbedre teamdynamikker og arbejdsrelationer
    • Fremme forståelsen af drivkræfter og motivationsfaktorer for at fastholde vigtige talenter

    Om Wiley

    Wiley er en global leverandør af indholdsrige løsninger til forskning, uddannelse og virksomhedsbrug.

    John Wiley & Sons, Inc.  (NYSE:  JWa, JWb) blev grundlagt i 1807 og har i mere end 200 år bidraget med information og indsigt, som har hjulpet mennesker over hele verden med at opfylde både behov og målsætninger. Wiley har gennem koncernens selskaber udgivet værker af mere end 450 Nobelpristagere inden for alle kategorier: Litteratur, økonomi, fysiologi eller medicin, fysik, kemi og fred. Wileys globale hovedkvarter ligger i Hoboken, New Jersey i USA, og koncernen har afdelinger i både USA, Europa, Asien, Canada og Australien.

Gør en forskel med Everything DiSC®
Bliv partner
Everything DiSC-rapporterne har været særdeles nyttige med konkrete forslag til at samarbejde med andre stile.
Bob Thomas